Stage bij van Vliet Cash & Carry's (Northampton) - Reisverslagen van Emil van Niekerk - WaarBenJij.nu Stage bij van Vliet Cash & Carry's (Northampton) - Reisverslagen van Emil van Niekerk - WaarBenJij.nu

Stage bij van Vliet Cash & Carry's (Northampton)

Ik ga ongeveer 9 weken op stage naar Northampton. Ik ga daar stage lopen bij van Vliet Cash & Carry's. Ik hoop er veel te leren en de Engelse taal wat beter te beheersen!

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2014

Ik ben weer veilig thuis!!!

04 Juli 2014

Laatste week is in gegaan!

24 Juni 2014

Week 6 en een onvergetelijk weekend!

17 Juni 2014

Week 5 ook weer voorbij!!

08 Juni 2014

Nu alweer halverwege!!
Emil

Hallo allemaal, Leuk dat jullie mij willen volgen! Ik ben in Northampton van 12 mei tot ongeveer 12 juli! Hier kunnen jullie regelmatig blogs van mijn belevenissen zien!

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4249

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: