Week 3 alweer bijna voorbij - Reisverslag uit Northampton, Verenigd Koninkrijk van Emil Niekerk - WaarBenJij.nu Week 3 alweer bijna voorbij - Reisverslag uit Northampton, Verenigd Koninkrijk van Emil Niekerk - WaarBenJij.nu

Week 3 alweer bijna voorbij

Door: Emil van Niekerk

Blijf op de hoogte en volg Emil

01 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Northampton

Alweer 3 weken voorbij hier in Engeland. Het was maar een kort werkweekje (4 dagen), omdat we maandag gesloten waren. Ik heb me wel vermaakt in dat extra lange weekend van 3 dagen! Dinsdag was het wel erg druk en ben ik al om 4 uur begonnen net als donderdag. De andere dagen mocht ik (uitslapen) tot kwart voor 5. Dinsdag heb ik weer een hele ervaring opgedaan. Ik ben 's middags namelijk zelf met de bedrijfsauto naar de supermarkt 10 minuten hier vandaan gereden. Dit was wel wennen omdat je hier rechts zit en aan de linkerkant van de weg rijdt, maar het ging hartstikke goed.
Vrijdag heb ik van 5 tot 3 gewerkt, omdat ik ging helpen met de voorraadcontrole. Dit deed ik met nog 2 collega's en we moesten alle planten in de winkels scannen, zodat we weten wat er nog in voorraad is. Toen heb ik 's avonds om 9 uur samen met mijn huisgenoot alle deense karren nog verzameld die diezelfde nacht nog mee moesten met de vrachtwagen naar Nederland. Dit zou 's middags nog door iemand gedaan worden, maar door miscommunicatie hebben wij dit 's avonds nog even snel gedaan!
Zaterdag aan mijn opdrachten gewerkt. 's avonds naar Nederland-Ghana gekeken. Vandaag heb ik lekker hardgelopen en boodschappen gedaan. Nu nog even French Open kijken en dan lekker mijn bedje in want morgen weer om 5 uur starten!!

• 02 Juni 2014 - 14:09

Raymond Hedges:

Hi Emil,

Leuke blog en fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt!

Gr

Raymond Hedges

• 02 Juni 2014 - 15:18

Saskia:

He Emil, Leuk om het zo te kunnen lezen hoe het met je gaat.
    Zoals ik het lees heb je draai wel een beetje gevonden daar en gaat het je goed af het huishouden ( lekker stofzuigen) goed om te weten ;-)
    Ik wens je veel succes met je opdracht want zoals ik het lees is het erg ingewikkeld.
    We blijven je hier volgen via je reis verslag veel succes.
    Groeten van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emil

Hallo allemaal, Leuk dat jullie mij willen volgen! Ik ben in Northampton van 12 mei tot ongeveer 12 juli! Hier kunnen jullie regelmatig blogs van mijn belevenissen zien!

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 149