Ik ben weer veilig thuis!!! - Reisverslag uit Northampton, Verenigd Koninkrijk van Emil Niekerk - WaarBenJij.nu Ik ben weer veilig thuis!!! - Reisverslag uit Northampton, Verenigd Koninkrijk van Emil Niekerk - WaarBenJij.nu

Ik ben weer veilig thuis!!!

Door: Emil van Niekerk

Blijf op de hoogte en volg Emil

12 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Northampton

Hier ben ik met alweer mijn laatste reisverslag.
Maandag ben ik een dagje mee geweest met bezorgen bij de klanten. Het was erg leuk om te zien wat voor klanten we nou hebben bij de Cash & Carry.
Dinsdag, woensdag en donderdag heb ik weer in de Cash & Carry gewerkt en donderdagmiddag al begonnen met het pakken van mijn spullen. Donderdag had ik het erg zwaar met het verwerken van het verlies van Oranje! Iedere keer moest ik het weer aanhoren van mijn Engelse collega's (en dit terwijl Engeland de poulefase niet doorgekomen is!!).
Donderdagavond Artur mee uiteten genomen in de kroeg naast de C&C als bedankje voor de hele leuke tijd. Dit was erg lekker en gezellig.
Gister om 5 uur mijn wekker gezet om mijn laatste spullen te pakken, om te stofzuigen en gedag te zeggen. Om kwart over 8 ging ik weer mee met bezorgen, omdat ik dan gelijk in de buurt van het vliegveld was. Uiteindelijk waren we om kwart voor 12 al op het vliegveld dus ben ik er lekker vroeg afgezet. Toen tot kwart over 1 gewacht en toen kon ik inchecken. Daarna door de douane gegaan en uiteindelijk was ik om 10 voor 2 klaar voor vertrek (erg vroeg dus). Om 5 over half 4 ging de gate open, daar weer een halfuur staan wachten, omdat het vliegtuig te laat terug was van een andere vlucht! Uiteindelijk om kwart voor 5 de lucht in gegaan i.p.v. 5 voor half 5! Na een korte vlucht rond 10 over half 7 geland. Daar stonden mijn ouders en Axel mij op te wachten.
Vanochtend lekker uitgeslapen en naar de kapper geweest. Vanmiddag nog even naar mijn opa en oma om mijn verhalen te vertellen!

Dan eindig ik hierbij deze blog! Ik heb een hele leuke tijd gehad en vele nieuwe mensen leren kennen.
Ik mag van alle collega's terug komen! Ze waren erg positief over mij.
Ik heb als cadeau een heel dik boek gehad met allemaal planten erin met foto's (Planten encyclopedie). Erg leuk om in te kijken.
Bedankt voor het volgen van mijn blog! Toch wel leuk om gevolgd te worden door al die mensen. Krijg ik toch wel het gevoel dat er mensen met mij meeleven!! Nogmaals dank!!

• 12 Juli 2014 - 21:48

Leo Prins:

Heb alle verslagen van je gelezen.ik vond het leuk om je ervaringen te lezen.ik heb plm 35 jaar geleden in duitsland stage gelopen.dat was 6 weken.ik heb het daar ook wel goed gehad,maar was na 6 weken blij dat ik weer naar huis kon.ik miste mijn vrienden en vooral het uitgaansleven hier.je had toen geen mobiel en internet en zo.dat is nu natuurlijk wel makkelijker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emil

Hallo allemaal, Leuk dat jullie mij willen volgen! Ik ben in Northampton van 12 mei tot ongeveer 12 juli! Hier kunnen jullie regelmatig blogs van mijn belevenissen zien!

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 982