Week 5 ook weer voorbij!! - Reisverslag uit Northampton, Verenigd Koninkrijk van Emil Niekerk - WaarBenJij.nu Week 5 ook weer voorbij!! - Reisverslag uit Northampton, Verenigd Koninkrijk van Emil Niekerk - WaarBenJij.nu

Week 5 ook weer voorbij!!

Door: Emil van Niekerk

Blijf op de hoogte en volg Emil

17 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Northampton

Daar ben ik weer, iets later dan normaal! Zatermiddag is om 3 uur 's middags het internet uitgevallen en sinds vanmiddag heb ik weer internet. Vorige week weer lekker gewerkt en ook even aan mijn verslag gewerkt. Dit verslag is al bijna af dus dat schiet wel op! Donderdag is het WK begonnen dus daar ben ik ook dagelijks vanaf 5 uur 's middags mee zoet! Vrijdag gezien dat Nederland Spanje vernederde met 1-5. Toch wel leuk om dat vanuit Engeland te zien. Zaterdag even verder gegaan met mijn verslag en ook weer voetbal gekeken. Zondag ben ik lekker een dagje gaan fietsen. Ik vertrok om 11 uur en ging eerst naar de stad Northampton toe en heb daar even een rondje gelopen. Daarna ben ik doorgefietst naar een hele grote Tesco, waar ik even heb rond gelopen. Niet te geloven wat ze daar allemaal verkopen. Je ziet mensen met een TV naar buiten lopen, maar ook mensen met een pak melk. Een heel groot assortiment dus.
Om half 5 kwam ik weer thuis en ging toen weer voetbal kijken.
Maandag en vandaag gewerkt en vanmiddag kwamen Ome Piet en Tante Marja op bezoek. Zij zijn op vakantie naar Engeland en Wales, maar kwamen speciaal voor mij even een kijkje nemen in de Cash & Carry. Ik heb ze even rondgeleid en we hebben even een bakkie gedaan en vervolgens vertrokken ze weer richting hun bestemming. Dit was erg gezellig.
Donderdag komen mijn ouders voor een weekend op bezoek tot maandag en daar kijk ik zeker naar uit!
Volgende week horen jullie meer over dat weekend en de rest van deze week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emil

Hallo allemaal, Leuk dat jullie mij willen volgen! Ik ben in Northampton van 12 mei tot ongeveer 12 juli! Hier kunnen jullie regelmatig blogs van mijn belevenissen zien!

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 118