Alweer bijna 1 week voorbij!!! - Reisverslag uit Northampton, Verenigd Koninkrijk van Emil Niekerk - WaarBenJij.nu Alweer bijna 1 week voorbij!!! - Reisverslag uit Northampton, Verenigd Koninkrijk van Emil Niekerk - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 1 week voorbij!!!

Door: Emil van Niekerk

Blijf op de hoogte en volg Emil

18 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Northampton

Hier ben ik weer met een nieuw verslag! Ik zit hier nu lekker in de woonkamer met een lekker fel zonnetje die binnen schijnt. Het weer was de afgelopen dagen goed. 's ochtends veel zon en 's middags vaak wat meer bewolking. De komende week voorspellen ze wel wat regen en onweer, maar de temperatuur gaat nog wel iets omhoog. Woensdag heb ik lekkere komkommersoep gegeten. Het was een soort kippensoep met stukjes aardappel en stukjes komkommer. Erg lekker!! De volgende dag heb ik hier de restjes van op en gister heb ik bij een vriend van Artur gebarbecued. Daar heb ik ook voetbal gekeken. Vrijdag heb ik voor het eerst een stukje gefietst en gister heb ik lekker een stuk hardgelopen. Vanmiddag stap ik ook nog even op de fiets en ga ik even richting de stad! Morgen komt er een Nederlandse medewerker van Van Vliet die zich vooral bezig houdt met de Webshop. Hij komt mij van maandag tot woensdag uitleggen wat mijn project wordt. Daar horen jullie later meer over. 2 dagen weekend is lekker uitslapen, maar ik ben morgen toch weer blij als ik weer lekker kan gaan werken, want ik ga me toch wel een beetje vervelen.

• 18 Mei 2014 - 21:43

Ada Van Der Knaap:

Hoi Emil,
    Zo te lezen heb jij je draai zo langzamerhand wel gevonden.
    Leuk om dat zo te lezen.veel werkplezier voor de komende week.
    Groetjes Ada en Gerard

• 19 Mei 2014 - 15:24

Emil Van Niekerk:

Hoi Ada en Gerard,
    Ja ik begin mijn draai steeds meer te vinden! Leuk dat je me zo volgt! Mijn opdracht wordt morgen pas uitgelegd, omdat hij vandaag niet zoveel tijd had! Nu zit ik nog lekker in het zonnetje, maar vanaf morgen komt er regen...
    Groet Emil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emil

Hallo allemaal, Leuk dat jullie mij willen volgen! Ik ben in Northampton van 12 mei tot ongeveer 12 juli! Hier kunnen jullie regelmatig blogs van mijn belevenissen zien!

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 175